İade Hakkı : Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Ürünlerin iade edilebilmesi için iade koşullarına uyması gerekmektedir. İade Taleplerim menüsü ile iade talebinizi buradan başlatabilirsiniz.İade talepleriniz için ilgili siparişi seçiniz, ardından tüm ürünler ya da belirli ürünleri seçip iptal iade sürecinizi başlatınız. Ekranda çıkan iade kargo kodunu (Yurtiçi Kargo) not ediniz. İade edilecek ürünlerle birlikte faturanızı tek bir pakete koyup gönderiniz.
Geri Ödeme : İadeniz, ilgili depoya ulaştıktan sonra iade koşullarını sağlayıp sağlamadığı kontrol edilir ve iadesi uygun olan ürünlerin ücret iadesi işlemleri 3 iş günü içerisinde tamamlanır. İade işlemleriniz panemo.com.tr tarafından tamamlandığında e-posta ile bilgilendirilirsiniz. Bu aşamadan sonra iadenin hesabınıza yansıma süresi, banka süreçlerine bağlı olarak değişkenlik gösterir. Geri ödemelerinizi bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
Önemli Notlar :
- Kolay iade kodu kullanılmadan gönderilen paketleriniz için iade işlemi gerçekleştirilmeyecek ve paketiniz geri gönderilecektir.
- Siparişinizin size geldiği şekliyle geri kargolanması gerekmektedir. Ürün hasarlı ya da eksik geldiğinde hasarlı ve eksik malzemelerin bedeli tarafımızca düşülerek iade yapılmaktadır. Eksik ya da kusurlu gönderimler haricinde oluşacak iade ve iptallerde kargo ücreti müşteriye yapılacak iade bedelinden düşülecektir. Yapılacak kargo kesinti bedeli, iade edeceğiniz ürünün boyutlarıyla orantılı olarak değişecektir.
- Yatak, yastık, yorgan, alez, nevresim takımı gibi kişiye özel ürünlerde hijyenik sebeplerden dolayı değişim ve iade yapılamaz.
- Kurumsal fatura kesilen siparişlerde iade fatura gerekmektedir.
- Destek için bize e-posta gönderebilir ya da WhatsApp destek hattımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
1. ALICI, mal satışına ilişkin ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren kanunen 14 (on dört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
2. Cayma hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde, SATICI’ya iadeli taahhütlü posta veya e-posta ile SATICI’nın ilgili adreslerine yazılı bildirimde bulunulması gerekmektedir.
3. Cayma hakkının kullanılması halinde,
a. ALICI dışındaki 3. kişilere veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (iade edilmek istenen ürünün faturası tüzel kişi/tacir adına kesilmiş ise iade edilirken tüzel kişinin/tacirin düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası tüzel kişi/tacir adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
b. İade formu; ALICI’nın cayma hakkını kullanabilmesi için ürünle birlikte kendisine iletilen iade formunu doldurması ve ürünü iade formuyla birlikte kargo/nakliyat şirketine teslim etmesi gerekmektedir. ALICI’nın iade formu dışında da cayma beyanında bulunma hakkı saklıdır.
c. İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
4. SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 14 (on dört) günlük süre içerisinde varsa malın ALICI’ya teslim masrafları dahil tahsil edilen toplam bedeli ALICI’ya iade etmekle yükümlüdür. SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunulmazsa, ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı SATICI’ya kendisine ilk teslimatı gerçekleştiren kargo/nakliyat şirketi vasıtasıyla geri göndermek zorundadır.
5. ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle ürünün değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ürünün zayii olduğu hallerde cayma hakkı kullanılamaz.
6. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
7. ALICI, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesinin 1. fıkrası uyarınca cayma hakkını aşağıdaki hallerde kullanamayacağını kabul etmiştir:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler,
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar,
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar,
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar,
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar,
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri,
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar,
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin hizmetler,
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar,
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler.
8. SATICI, ALICI’nın kampanya konusu siparişten herhangi bir ürünü cayma hakkı kapsamında iade etmek istemesi durumunda sepete indirim tutarı olarak yansıtılan miktarı iade edilen ürün bedelinden mahsup ederek iade ödemesi yapacaktır.